Pagina's

dinsdag 27 december 2011

Wild & More

Hey!

Catrice kennen jullie allemaal wel denk ik, deze lakjes zijn voor €2,50 te koop bij het Kruidvat. Maarrrr.. ken je de nagellakjes van Wild & More ook?



Vandaag ga ik jullie iets meer over de lakjes van Wild & More vertellen, zelf vind ik ze echt super fijn! De lakjes van Wild & More lakken goed en ook het kwastje is erg fijn! De potjes zijn eenvoudig, maar toch niet saai. De kleurtjes vind ik ook erg mooi. Je hebt alle kleuren van de regenboog, en alle kleuren met glitters en steentjes en noem maar op. Ook zijn de lakjes van Wild & More verrrrry cheap! €2,50 voor zo'n goed lakje, dat vind ik echt goedkoop. Ik vind de nagellakjes een beetje lijken op die van Catrice, qua lakken. Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik eerder voor Catrice gaan. De nagellakjes van Catrice hebben meer een soort uitstraling. Het potje van Catrice ziet er veel professioneler uit, waardoor ik (als ik Wild & More niet kende) toch zeker weten voor Catrice zou gaan. Je kunt Wild & More en Catrice dus best met elkaar vergelijken want ze lijken best wel op elkaar. En ook de prijs is hetzelfde. De nagellak van Wild & More blijft zonder topcoat ongeveer 3 dagen zitten. Maar ik heb meestal niet 3 dagen dezelfde nagellak op, dus voor mij is het geen probleem. Heb je liever een nagellakje die wat beter blijft zitten, probeer dan deze nagellak gewoon met een topcoat eroverheen! Ik raad je de nagellak van Wild & More zeker aan; ze zijn mooi én cheap!

De andere producten van Wild & More raad ik je ook zeker aan, behalve de mascara die vind ik persoonlijk niet zo fijn. Wild & More is te koop bij de Drogist, en dus niet bij het Kruidvat.

Liefs,
Evie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!