Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Review: Action Flower Honey lipgloss'

Goedenavond,

Zoals jullie denk ik al gemerkt hebben aan mijn vorige artikels, ben ik een échte Action liefhebber. De spulletjes zijn zo fijn en zó cheap! Nu het vakantie is ga je toch sneller op pad als je de hele dag vrij hebt, dus ben ik deze week twee (!) keer naar de Action geweest. De eerste keer dat ik er was deze week heb ik niet zo super veel gekocht, een beetje de basis dingen. Maar behalve die basis dingen heb ik ook nog wat beauty dingetjes gekocht. Onder andere een parfum, maar die ga ik binnenkort nog reviewen. Naast die parfum heb ik ook nog 
een setje van twee lipgloss gekocht, over deze twee lipgloss was ik bijzonder enthousiast. Kijk je mee?


Ze worden verpakt in een setje van 2, zoals ik al zei. Het pakketje is niet heel bijzonder, helaas heb ik hier geen foto van want in mijn enthousiasme heb ik het pakketje meteen open gemaakt omdat ik ze heel graag wou testen en reviewen. Verder trokken de lipgloss zelf mij wél aan! In de lipgloss zelf zit namelijk een bloem. Ik zat te kijken en te kijken, was meteen al razend enthousiast! Deze MOEST ik hebben. Ze hadden een erg hoog 'HEBBE, HEBBE!' -gehalte. Je hebt ze trouwens ook nog in andere kleuren; een pakketje van 2 lipgloss met een roze dop, verder heb ik er niet veel zien liggen.


Toen ik thuis kwam van mijn Action avontuurtje maakte ik de verpakte lipgloss meteen open en toen ik ze eens goed bekeek zag ik ook nog dat ze vitamine E bevatten, dit staat duidelijk vermeld onder het 'smaakje'. Verder heeft de lipgloss met watermeloen smaak (jummm!) een groene dop en de lipgloss met vanille smaak en geur een gele dop, erg toepasselijk allemaal!



Nu de lipgloss zelf: ik ben meestal niet zo'n fan van lipgloss, moet ik eerlijk bekennen. Ik heb liever een fijne lipbalsem of labello, deze plakken niet en geven je lippen tóch voeding en een subtiel glansje. Maar voor de prijs van €0,75 dacht ik; joh.. we proberen 't gewoon een keertje! Mochten ze als nog niet fijn of té plakkerig zijn, dan krijgen ze gewoon een enkeltje prullenbak ;-).
Maar integendeel: ik deed deze lipgloss op en ik voelde niet veel. Mijn lippen plakte niet aan elkaar en toen ik in de spiegel keek hadden mijn lippen een mooie glans. Well done, Action!


Ik heb deze lipgloss nu meerdere keren getest en ik ben heel enthousiast over deze lipgloss van de Action, zeker gezien de prijs van maar vijfenzeventig cent! Ik heb eigenlijk niets op deze lipgloss aan te merken, behalve dat hij als je er op drukt of in knijpt met de dop dicht, de lipgloss er toch ondanks de dichte dop uit komt en helemaal over je verpakking zit. Maar als dat alles is, mogen we niet klagen, toch?

Ik vind de meloen lipgloss het lekkerste want ik ben echt helemaal gek van de geur van meloen!

Gebruik jij vaak lipgloss?

Liefs,
Nina

1 opmerking:

  1. Je weet toch hopelijk dat de bloem nep is
    Verder zijn er ook nog andere geuren/smaken die je echt moet proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Feedback is altijd welkom!