Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

Review: Catrice infinite matt foundation

Gisteren heb ik weer geshopt. Ik heb leuke dingen gekocht onder andere een foundation. Dit is mijn eerste foundation. Eerst vond ik foundation een beetje fake. Maar laatst dacht ik: 'Ach, waarom probeer ik niet gewoon een foundation?' Gisteren ben ik dus naar de stad geweest en heb ik een foundation mee genomen. Ik hoorde veel goede verhalen over de: Catrice infinite matt foundation, dus heb ik deze gekocht. Ik wilde niet meteen een dure foundation kopen, omdat dit eigenlijk even is om te 'testen.' Want het is natuurlijk zonde om een foundation van €20 te kopen en het is helemaal niks.
Ik heb de foundation in de kleur: 020 Honey beige gekozen. Het is de op een na lichtste kleur. Ik heb een vrij lichte huid, maar de lichtste kleur was toch echt te licht! Ik heb deze foundation vandaag opgedaan en de kleur tipt eigenlijk goed aan mijn huid. Je ziet bijna niet dat ik foundation op heb! 


De verpakking van deze foundation vind ik professioneel en mooi. Hij zat verpakt met een plakrandje om de dop en het potje. Jammer, want nou zit er dus een plakkerige rand om het potje. De foundation heeft een handige pomp-formule. Met een keer pompen heb je genoeg foundation voor je hele gezicht. Ik doe er iets minder op, omdat ik geen cosmetica-hoofd wil zijn.

De foundation smeert heel fijn uit. Ik heb een normale huid, dus ik weet niet hoe dat bij mensen is met een vette of droge huid. Je ziet geen strepen meer op je gezicht. Ook stinkt deze foundation niet. Je ruikt 'm nauwelijks, en wat je ruikt, ruikt gewoon neutraal.


Ik ben erg tevreden over deze foundation, en zeker gezien de prijs van €6,50. Dat vind ik helemaal niet duur! En deze foundation werkt hartstikke makkelijk en ik vind 'm ook heel fijn. Dus ik raad 'm zeker aan!

Welke foundation gebruik jij?
Zou je het leuk vinden om een shoplog te zien?

Liefs,
Evie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!