Pagina's

donderdag 26 januari 2012

4 swatches van Catrice

Ik ben helemaal fan van Catrice, en dan vooral van de nagellakjes! In mijn stash heb ik dan ook verschillende kleurtjes van Catrice. Stuk voor stuk vind ik ze allemaal super mooi en draag ik ze met plezier. Catrice nagellak is fijn, mooi en vooral ook betaalbaar: voor maar liefst €2,50 heb je al een mooi lakje.

Ik wou deze vier kleurtjes sowieso swatchen maar vond het een beetje onzin om hier 4 posts van te maken, als ik ze ook alle 4 in een post kan swatchen, daarom laat ik jullie vandaag de kleurtjes Plum Play With Me, After Eight, Khaki Perry en Blue Cara Ciao zien en vertel ik julllie mijn mening over de lakjes.



Als eerste Plum Play With Me, een mooi paars lakje, wat hou ik toch van paars! Het is een mooi dekkend lakje; in 1 laagje is hij al grotendeels gedekt. Alleen vind ik haar bij 2 laagjes het mooiste.
Let op! Als je dit lakje nog graag in je stash wilt hebben, moet je hem snel gaan halen. Het lakje verdwijnt namelijk helaas uit de collectie..



Dan nu het tweede lakje, namelijk Khaki Perry. Khaki Perry is een bruin/goud lakje, ik weet niet echt wat ik van de kleur moet denken. Wel weet ik dat ik hem super mooi vind. Het is een apart lakje. Hij dekt in 2 รก 3 laagjes. Ook is het best moeilijk om Khaki Perry mooi op je nagels te krijgen; hij lakt al snel streperig, goed opletten dus!



Dan nu een van mijn favoriete lakjes van Catrice: Blue Cara Ciao. Blue Cara Ciao (wow, een hele mond vol!) is een fel blauw lakje. En aangezien ik van felle kleurtjes houd op mijn nagels, is Blue Cara Ciao perfect! Hij dekt in 1 laagje al, maar zoals je denk ik al merkte gebruik ik altijd minimaal 2 laagjes. Dit geef het mooiste effect, zo ook bij Blue Cara Ciao. Echt een aanrader. Het enigste nadeel is dat je van blauwe nagellak al snel verkleuringen krijgt, hmm.. toch maar de basecoat pakken dan!



En dan nu als vierde en als laatste lakje; een heel bijzonder lakje, namelijk After Eight. After Eight is een donker grijs lakje, dat van kleur veranderd wanneer je hem in bepaalde lichten houdt. Zo is hij soms groen/blauwig, erg leuk! After Eight dekt in 1 laagje al, dat is natuurlijk heel fijn.




Dit waren de swatches van Catrice. Catrice is te koop bij alle Kruidvat filialen en de lakjes zijn allemaal €2,50 per stuk. Wees er trouwens snel bij, er is nu 50% korting vanwege de nieuwe kleurtjes die binnenkort komen.

Lots of love,
Nina

2 opmerkingen:

  1. Dat is supervet! Catrice heeft leuke lakjes ja. Bedankt voor de reactie, als jullie me volgen zal ik jullie terug volgen! :)

    xo Tara Mae

    BeantwoordenVerwijderen

Feedback is altijd welkom!