Pagina's

zondag 29 januari 2012

Review: Golden Rose roll-on lipgloss.

Hey!

Vandaag heb ik voor jullie een review over de 'Golden Rose roll-on lipgloss.' Deze lipgloss verhindert het uitdrogen van de lippen, en geeft je lippen een mooie glans. Deze lipgloss heb je in de smaken: banaan, kiwi, citroen, sinaasappel, en aardbei. Zelf heb ik de aardbei of beter bekend 'strawberry.' Benieuwd waarom deze lipgloss een 'roll-on' lipgloss is? Lees dan gauw verder!




De verpakking van deze lipgloss vind ik simpel, maar wel erg leuk. Gewoon een doorzichtig potje, met witte tekst. De tekst is er bij mij zo goed als af, helaas. Verder is er niet veel speciaals aan deze verpakking. Hij is gewoon erg simpel.

De inhoud is bij mij zoals je ziet al half leeg. Dat betekent dat ik 'm al vrij vaak het gebruikt, want lipgloss gaat niet zo heel snel op. De lipgloss ziet er roze/paars uit, maar op je lippen is ie gewoon transpirant. Dat betekent dat er geen kleur aan zit. Het geeft een mooi glansje op je lippen en eigenlijk smeer je er nooit te veel op, want het geeft geen kleur af. Ook de geur is heerlijk! Hij ruikt super lekker, maar je proeft 'm niet!


Deze lipgloss heet de 'roll-on' lipgloss, omdat het een rolformule heeft. Het werkt een beetje hetzelfde als een roldeo. Alleen moet je deze natuurlijk niet onder je oksels rollen (haha!). Ik vind de rolformule erg handig en origineel. Omdat er een bepaalde hoeveelheid lipgloss op je lippen komt, en er komt nooit te veel uit. Er zit gewoon een dun laagje lipgloss om het rollertje heen, en dat smeer je uit over je lippen. Het verdeelt de lipgloss eigenlijk vanzelf.


De prijs van deze lipgloos wist ik eigenlijk niet, omdat ik 'm gehad heb van een vriendin. Deze prijs heb ik even gegoogeld en ik kwam uit op€4,20 en is (volgens mij) alleen online te koop of bij een kapsalon. Volgens mij is dit merk niet verkrijgbaar bij de drogist of Kruidvat. Ik ben tevreden over deze lipgloss. Hij ruikt lekker, het geeft een mooie glans, het zorgt tegen uitdrogen en de roll-on formule is heel makkelijk!

Liefs,
Evie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!