Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Shoplog Action 3 Februari

Hey allemaal!

Jeetje, het is weer behoorlijk aan het sneeuwen! Ik hou er wel van! Ik was dus ook met de auto naar school en was daarom wat eerder thuis. Het leek me een goede gelegenheid om even naar de Action te gaan. En natuurlijk heb ik voor jullie een shoplog. Het is niet zo'n grote shoplog, maar ben je beniewd? Kijk dan gauw even mee!







Op de afbeelding hierboven zie je wat ik gekocht heb, hier laat ik nog meerdere foto's zien!

Allereerst heb ik 2 pakjes reinigende poriĆ«nstrips gekocht. De mijne waren op, en ze werken heel erg goed & heb er daarom nog twee pakjes van gekocht. Deze waren €1 per stuk.

Over deze lipglossjes hoorde ik veel goede verhalen. Het zijn lipglossjes met een lampje en een spiegeltje aan de zijkant. Handig als je een feestje hebt, en even gauw je lipgloss bij moet werken. Deze waren maar €1,50 per stuk, super goedkoop dus!






De linkse is de kleur: New York Candy. En de rechtst is: Vanilla. De linkse is een hele mooie zacht roze kleur. En rechts is een hele mooie glans.


Mijn Etui is alweer kapot, dus ik moest weer een nieuwe kopen. Aangezien ik etui's heel snel sloop, heb ik besloten om er voortaan eentje van een paar euro te kopen, en niet van €15 euro ofzo. Deze etui is heel leuk, met rood, grijs, zwart en wit. De etui is wel klein, maar ik neem toch nooit zoveel mee naar school. De prijs verbaasde me een beetje want dit etui was maar €0,70! Dat is echt super goedkoop! Dus als ie kapot gaat, is dat ook niet zo erg!

Dit was het alweer, helaas!

Zou je vaker een shoplog willen zien?


Liefs,
Evie.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!