Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Nagellak stash Februari 2012

Vandaag ga ik aan jullie mijn nagellak stash laten zien. Mijn nagellak stash hebben jullie nog nooit gezien. In November heeft Nina wel haar nagellak stash online gezet: http://beautyforyoux.blogspot.com/2011/11/nagellak-stash.html En het leek me vandaag leuk om jullie mijn nagellak stash te laten zien. Het is niet heel erg veel want ik heb het gisteren opgeruimd en er heel erg veel weggegooid. Ben je er benieuwd naar, kijk dan gewoon mee.






Dit is mijn nagellak stash, het is niet heel erg veel, zoals ik al zei. Er zitten veel verschillende merken en kleuren bij. Wild & More, Catrice, H&M, The Color Workshop, Max, Golden Rose, Essence, Etos. Ik heb geen dure merken, omdat ik eigenlijk niet zoveel om nagels lakken geef, en ik €15 voor een lakje vrij duur vind en ik kan voor €2,50 een prima Catrice of Wild & More lakje kopen. Op de voorgrond zie je nog wat andere nagelspulletjes. Dit is lang niet alles maar ik heb er wat bij gelegd zodat jullie een beeld krijgen van wat ik onder andere heb. Je ziet een remover, nagelvijl, nagelstickers, en nep-nagellijm.

Hier zie je mijn lakjes nog iets beter. Op de eerste rij zie je Wild & More, op de tweede rij zie je Catrice & Essence. Op de derde rij zie je The Color Workshop. Op de vierde rij zie je Max en de H&M. Op de laatste rij zie je mijn overige lakjes, van o.a Etos, Casuelle, Hema, Golden Rose & Onyx.

Dit zijn mijn drie favoriete lakjes, links zie je er een van Wild & More, nummer 31, Catrice nummer 200, en de rechtse is ook van Wild & More, nummer 69.

Dit was mijn nagellakstash, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Wil je een review zien van een van mijn nagellakjes? Zet het in de comments. (: Sorry voor de slechte kwaliteit van foto's!

Liefs,
Evie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!