Pagina's

maandag 13 februari 2012

Strijd tegen nagelbijten Update #1

Ik lak mijn nagels graag en vaak. Ik vind nagels lakken het gemakkelijkste en het mooiste wanneer je lange, sterke nagels hebt. Ik had een tijdje geleden, nog niet zo heel lang geleden zelfs, voor mijn doen lange, sterke nagels. Ik was bijna helemaal met het nagels bijten gestopt, maar toch begon ik laatst al weer met het pulken aan mijn nagels, waardoor er scheurtjes kwamen en vervolgens begon ik weer met bijten.. DAMN.
Maar ik heb nu een idee dat volgens mij ook écht gaat werken, mocht je het leuk vinden om te lezen of mocht je zelf ook zo'n bijterd zijn, lees dan vooral mee!


                                                                     bron plaatje
Ik ga om de 2 á 3 weken een post maken met een update van hoe mijn nagels er nu uit zien, ook de huid rondom mijn nagels en mijn nagelriemen zijn belangrijk. Ik wil proberen om niet meer te bijten, te scheuren of wat dan ook. Dus voortaan netjes een vijltje, een nagelverharder en cuticle balsem in mijn tas ;-)

Hier is de eerste update, ze zijn zoals je kunt zien erg kort en de huid rondom mijn nagels is horrible.



Ik wil proberen om over 2 á 3 weken al een wit randje te hebben en proberen om niet te bijten aan velletjes rond mijn nagel. Ik ben benieuwd of het gaat lukken!

Doen jullie mee? Of heb je al sterke nagels?

Lots of love, Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!