Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Sony Alpha 100 spiegelreflex

Goedemorgen!

Postte ik nog niet zo lang geleden nog dat ik een no buy month wou houden vanwege mijn spiegelreflex, heb ik een paar weken later mijn spiegelreflex al in huis! Hoe dat kan en hoe de super mooie spiegelreflex mij bevalt kun je hier onder lezen, lees je mee? ;)


Ik liep een paar weken geleden na het lunchen met mijn moeder eventjes naar de FotoJans, er waren verschillende mooie camera's, ik zag een super mooie camera, namelijk de Sony Alpha 100. De camera was eerst €825,- ver boven mijn budget van dat moment, ik baalde flink want wat was hij mooi.. Toen kwam er ineens een beetje 'n opdringerige verkoper opduiken die me erop attendeerde dat deze camera nu voor €300,- weg mocht, hij was in de uitverkoop en hij moest echt weg, nou ik wist nog wel een adresje :).
Daarom besloot ik toen nog die avond, 't was op een vrijdag (koopavond) terug te gaan met mijn vader naar de FotoJans, ik moest hem gewoon hebben, het was echt een koopje! Zo'n mooie camera voor in verhouding een redelijke prijs.
Uiteindelijk heb ik er nog een kaartlezertje en een filter bij gekocht en uiteindelijk heb ik voor €350,- deze mooie camera incl. kaarlezer, filter, tasje en 8GB kaartje meegenomen en liep ik met een big smile de winkel uit.



Oei, ik merk nu dat ik wel heeeeel enthousiast aan het typen was, haha.. wat een lang verhaal, excusez-moi!
Anyway, ik heb dus nog niet super lang met mijn nieuwe aanwinst gespeeld dus kan ik er helaas nog niet super veel over vertellen. Wat ik wel weet is dat deze camera suuuuuuper mooi en fijn is, ook erg scherpe foto's. Verder is het enige nadeel tot nu toe dat hij niet filmt, maar dat vind ik opzich niet heel erg, aangezien mijn ouders wel een camera hebben mét film functie.

Binnenkort volgt er meer over mijn nieuwe aanwinst, dan heb ik hem nog iets meer getest en uitgeprobeerd enzovoorts.

Lots of love,
Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!