Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Shoplog Action 10 Februari

Hee!

Omdat mijn vorige shoplog vaak bekeken was, en bovenaan stond bij meest bekeken moest ik met jullie deze shopsessie even delen. Net als vorige week vrijdag, was ik ook deze vrijdag weer lekker op tijd uit, en had ik dus genoeg tijd om lekker eventjes naar de Action te gaan. Vorige week was het een mini shoplog, deze keer is ie groter. Ik heb in het totaal €12,40 uitgegeven. Dat lijkt vrij weinig, maar daar kun je een hoop voor kopen. Ben je er benieuwd naar? Kijk dan maar mee!







Op de foto hierboven zag je al een aantal producten die ik gekocht heb, ik zal jullie even de rest laten zien. Het is voornamelijk beauty maar er zit ook schoolstuff tussen!

Schoolstuff.

Ik heb drie ruitjesschriften gekocht, aangezien ik die echt nodig had! Deze waren €0,42 per stuk. Dat is dus super goedkoop! Deze zijn verkrijgbaar ik allerlei leuke, felle kleuren.

Altijd handig, een geodriehoek, en ik raak ze áltijd kwijt, dus ik heb er een gekocht haha. Deze is buigbaar, wat ik erg fijn vind. Deze geodriehoeken heb ik al vaker gehad, helaas gaan de cijfertjes er snel af maarja wat wil je voor €0,22 (!!!) En aangezien ik 'm toch niet vaak gebruik, vind ik het helemaal niet erg dat de cijfertjes er wat sneller af gaan.


Beautystuff

Ik heb twee douche gels gekocht. Nou eigenlijk is het douche melk. Het verschil? I don't know. Ik denk dat er een soort melkachtige substantie in zit. Het enige wat ik weet is dat dit je huid hydrateerd. Ze ruiken echt super lekker! De linkse is honing en de rechtse is amandel (mmm..) Deze zijn €1,49 per stuk.

Deze doekjes heb ik al vaker gekocht, ik kan me vaag herinneren dat ik ze wel oké vond. Maar ik koop elke keer andere doekjes, en deze van de Action vind ik wel oké. Dus ik had deze meegenomen. Ik vind het 'klepje' waarmee je zorgt dat je doekjes niet uitdrogen erg handig. Deze kosten €0,75 per pakje. In een pakje zitten 25 doekjes.

36 haarspeltjes, altijd handig. Deze zijn €0,39 cent per pakje.

Deze Dove deo vind ik wel fijn! Na het scheren van je oksels heb je vaak irritatie, dat voorkomt deze deo juist, en dat werkt zeker. Ik heb deze deo al vaker gehad, en hij werkt prima voor mij. Hij ruikt naar rozen, hij heet daarom ook 'Wild Rose.' €1,79 per deo.

Deze Dove body lotion ruikt naar... hmmm ik weet het niet. Hij ruikt heel naturel! Lekker! Deze koste €2,49.

Mmmm.. jammie! Deo die naar Zwitsal ruikt. Lekker! Ik hou van de geur van Zwitsal. Dit is een deo die lekker naar Zwitsal ruikt, maar deze deo heeft niet dat 'to much baby' effect haha! €1,79 was deze deo!



Dit was mijn shoplog alweer, Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Een heel fijn weekend!

Liefs,
Evie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!