Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Mijn favoriete sieraad

Ik draag graag en vaak sieraden: ze fleuren je outfit altijd op en maken het helemaal af. Ik heb ook best veel sieraden die ik allemaal ook met liefde en plezier draag. Vandaar dat ik jullie vandaag een van mijn favo sieraden laat zien: mijn klok ketting van http://www.sieradenkistje.nl

Zoals ik al zei komt dit klok kettinkje van www.sieradenkistje.nl.  Dit is sowieso echt een super site. Je vindt er allemaal vintage sieraden, ah.. i love it! De sieraden zijn (bijna?) allemaal handgemaakt en dat maakt ze juist zo gaaf en uniek. Ik kan eigenlijk niet op sieradenkistje kijken zonder iets te bestellen, het heeft allemaal zo'n hoog 'hebbehebbe'-gehalte.. maar goed, nu het kettinkje zelf, want wat is 't toch een leuk, lief ding <3

                               
Het klok kettinkje bestaat naast uit het klokje, ook nog eens uit een super cute zwart bloemetje! Deze hangt er een beetje aan maar dat maakt mij helemaal niet uit, het geeft een super leuk en vooral lief effect, en dat is waar het om draait, toch?


Het klokje kan zoals ik al zei ook open en dicht, zo leuk! <3 Ook kun je zelf de tijd bijstellen door het knopje boven op het klokje omhoog te trekken, dan kun je hem gewoon bijstellen door te draaien.
Super handig dus!


Dan nu nog de achterkant; zelfs die is gaaf! Het is een mooi bloemen en sierlijk patroontje, helemaal leuk!   Hij is dus zelfs aan de achterkant nog mooi afgewerkt en daarom vind ik vijftien euro voor deze mooie ketting helemaal niet veel!

Nou, dit is dus een van mijn favoriete sieraden, ofja.. kettingen. Binnenkort komt er nog meer over mijn sieraden, ik wil afentoe eens een update doen, vinden jullie dat leuk?

Lots of love,
Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!