Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

Mijn badspullen.

Hey!

We houden er (denk ik) allemaal wel van om een keertje lekker in bad te gaan.  Lekker ontspannen in een warm bad, met een tijdschrift. Maar natuurlijk ook met badspulletjes. Zelf heb ik een mandje met al mijn badspulletjes, en die wil ik vandaag graag aan jullie laten zien.



In bad gaan, ik hou er wel van! Ik heb zelfs een speciaal mandje met al mijn badspulletjes erin. Een paar producten ontbreken er, maar helaas weet ik niet waar deze heen zijn.


Dit is 'm, mijn badspulletjes-mand. Hij ziet er een beetje chaotisch uit, en er liggen nog veel producten onder de andere producten, sorry! Maar het meeste is wel in beeld! Er zit van alles in, losse zeep, vaste zeep, bodysplash, zeepparels, badrozen, bodylotion, en noem maar op.

Dit product is van de Hema. Het is een goud kleurige body gel met kleine glittertjes erin. Het is een fijne gel, eigenlijk kun je het vergelijken met een body lotion. Deze body gel ruikt ook nog eens lekker, en ik vind de verpakking echt cutee.
Natuurlijk, niet te vergeten, badparels. Dit zijn er maar een paar, want ik heb er wel meer dan twintig die allemaal nog eens opgemaakt moeten worden. Deze badparels zijn van de Etos. Ik heb ze gekregen van een vriendin met surpise. Ik vind badparels altijd leuk om te krijgen, en altijd leuk voor in bad!

Kokosnoot, I LOVE IT. Kokosnoot beauty producten ruiken altijd zo lekker! Ik heb er ook een body butter en een douchegel van. Dus met deze badzeep was ik natuurlijk ook blij. Alleen weet ik helaas niet waar die vandaan komt! Hij ruikt in ieder geval super lekker, ik heb 'm nog niet gebruikt!

 En natuurlijk badroosjes! Die heb ik zoveel! Ik heb nog een grote badroos, helaas is deze niet zichtbaar op de foto & een lange badroos, deze is wel zichtbaar op de foto. Deze badroosjes zijn van de Action (denk ik) en ruiken super lekker! Ik heb wel 4 van deze doosjes gehad, en allemaal zijn ze alweer op!

Ik hoop dat jullie het interessant & leuk vonden!

Liefs,
Evie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!