Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Review: perzikmasker Dr. van der Hoog

Hey!

Als je maskertjes en gezichtsverzorgingsproducten leuk vind heb je vast weleens de maskertjes van Dr. van der Hoog in het schap zien liggen. Tegenwoordig in een nieuwe verpakking. Zelf vind ik de nieuwe verpakking super leuk, ook de oude was erg leuk!



Ik heb laatst dus een maskertje getest van Dr. van der Hoog. Eigenlijk heb ik er al zoveel getest van dit merk, maar ik wilde het toch nog eens proberen zodat ik weer een beetje een helder beeld heb van hoe deze maskertjes zijn. Ik heb de oude verpakking getest, omdat ze bij onze drogist nu maar €1 waren omdat ze afgeprijsd waren. Dus had ik er een paar meegenomen. Onder andere perzik. En deze ga ik dus even voor jullie reviewen.

Zelf vind ik perzik altijd super lekker, en heerlijk ruiken. Ik heb ook een scrub van perzik, dus ik wist bijna zeker dat deze ook zo lekker moest ruiken. En ja hoor, hij ruikt super lekker! Echt naar perzik, heerlijk. Lekker zoet!

De verpakking (zoals ik al zei) veranderd. Maar daardoor alleen maar leuker geworden. De oude zag er wel professioneler uit, maar deze is veel vrolijker. De verpakking is groot, veel groter dan de andere. Maar volgens mij zit er precies dezelfde hoeveelheid in.
Het gebruik van dit maskertje is super makkelijk. Eerst maak je je gezicht nat en dan breng je het maskertje met je vingertoppen aan op je gezicht. Na 10, 15 minuten relaxen haal je het maskertje met een nat washandje er weer af.

Wauw, mijn huid is super zacht, zoals het maskertje beloofd: 'perzikzacht.' Mijn huid ziet er verzorgt uit en voelt ook zo! Super fijn dus! Dit masker is echt aan te raden, ook voor de gevoelige huid! Gebruik dit masker niet vaker dan 1 keer per week!

Liefs,
Evie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Feedback is altijd welkom!